رشت/کیمیای شمال – هفتمین جلسه رسیدگی به شکایات در سال ۱۴۰۰ به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت و با حضور اعضای کمیته و همچنین روسای ادارات گاز شهرستان ها به صورت ارتباط ویدئویی در سالن کنفرانس ساختمان مدیریت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی گاز گیلان ؛ در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده بر اساس صورتجلسه قبلی کمیته به سمع و نظر اعضا رسانده شد و در ادامه پیام های ورودی سامانه CRM به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به توضیح است در آبان امسال مجموعاً ۱۰۵ پیام به دفتر رسیدگی به شکایات و درخواست های شرکت گاز استان گیلان ارسال شد که از این میزان ۳۷ مورد شکایت، ۶۱ درخواست، ۳ مورد اطلاع رسانی و ۴ پیشنهاد می باشد.