05:02 - May 14, 2025
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • درخشش درمان تأمین اجتماعی گیلان در خدمت‌رسانی:
    ارائه خدمت به حدود 2میلیون نفر در سال 1403

درخشش درمان تأمین اجتماعی گیلان در خدمت‌رسانی:
ارائه خدمت به حدود 2میلیون نفر در سال 1403

کیمیای شمال – در سالی که گذشت، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان با همت کارکنان توانمند خود توانست به حدود 2میلیون مراجعه کننده خدمت ارائه نموده و گامی بلند در مسیر ارتقاء سلامت عمومی و بهبود کیفیت خدمات درمانی استان بردارد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان؛ دکتر فریدحبیبی رودسری مدیر درمان استان، با ارائه گزارشی جامع از عملکرد سال ۱۴۰۳، از ثبت رشد قابل توجه در اغلب شاخص‌های درمانی خبر داد و این دستاوردها را نتیجه برنامه‌ریزی هدفمند، تلاش تیم درمان و نگاه مردمی دانست.

افزایش مراجعات نشانه اعتماد مردم به تأمین اجتماعی:
دکتر فریدحبیبی رودسری از افزایش مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گفت و افزود: در سال ۱۴۰۳ تعداد مراجعات سرپایی به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان به حدود 2میلیون ویزیت رسید؛ آماری که رشد 2درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد و نشانگر اعتماد روزافزون مردم به خدمات درمانی ارائه شده توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی استان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در حوزه دارویی و آزمایشگاهی به بیش از 1میلیون و ششصد هزار مراجعه کننده خدمت ارائه شده است گفت: در حوزه آزمایشگاهی به حدود 200هزار مراجعه کننده و حوزه دارویی به بیش از 1میلیون و چهارصد هزار مراجعه کننده خدمت ارائه شده است که این حجم، بیانگر پوشش گسترده دارویی برای بیمه‌شدگان است.

دکتر فرید حبیبی رودسری اظهار داشت: آمار اعمال جراحی درسال 1403 با جهشی 23.5 درصدی به حدود 10هزار مورد و ضریب اشتغال تخت بیمارستان رسول اکرم (ص) نیز به حدود 82درصد و این رقم در بیمارستان شهید املاکی کومله حدود 65درصد رسیده است؛ رقمی که حاکی از بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های بستری و افزایش رضایت‌مندی بیماران است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان از تشکیل بیش از 158هزار پرونده برای بیماریهای مزمن تا پایان سال 1403 خبر داد و اظهار داشت: ما در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با رویکرد پیشگیرانه، نه‌تنها درمان بلکه شناسایی و مراقبت هدفمند را در اولویت قرار داده‌ایم تا بتوانیم از تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم و نظام سلامت جلوگیری کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت استمرار این روند، گفت: امروز، عملکرد ما فقط در قالب عدد نیست بلکه در پشت هر آمار یک زندگی، یک خانواده و یک امید وجود دارد که در تلاش هستیم تا در سال‌های آینده خدمات خود را هوشمندتر، گسترده‌تر و مطلوبتر به مردم عزیز استان گیلان ارائه دهیم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *