12:38 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

جبران شکست آمریکا با ایجاد فتنه در عراق و لبنان

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به‌هم‌ریختگی جدی در کشور آمریکا گفت: استکبار در این مدت دچار یک به‌هم‌ریختگی سیاسی شده و برای رفع این به‌هم‌ریختگی و شکست‌های پیاپی در منطقه به دنبال فتنه در عراق و لبنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز تجدید پیمان دانش آموزان با آرمان‌های امام راحل (ره) است، اظهار کرد: استکبار در تلاش است تا جوانان و دانش آموزان ما را به انحراف کشانده و نسبت به دین و انقلاب بدبین کند که ۱۳ آبان بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به‌هم‌ریختگی جدی در کشور آمریکا گفت: استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا و وضعیت نخست‌وزیر انگلیس نشان‌دهنده اوج ذلت در اردوگاه دشمن است که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه مردم کشورهای اسلامی نباید به رژیم آل سعود برای ایجاد فتنه در این کشورها کمک کند، تصریح کرد: نفوذ ایران در کشورهای منطقه باعث برهم خوردن برنامه‌های آمریکا، رژیم آل سعود و صهیونیستی در منطقه شده و این کشورها برای جبران این شکست‌ها با استفاده از رژیم آل سعود فتنه‌ای را در عراق و لبنان آغاز کردند تا بتوانند نفوذ ایران در این مناطق کاهش دهند.

طیبی مطالبه مردم عراق و لبنان را در خصوص اصلاح برخی قوانین را به‌حق دانست و افزود: مردم درخواست‌های به حقی داشته و به‌صورت مصلحت‌آمیز به دنبال رفع برخی مشکلات هستند ولی بعضی از کشورها در این مواقع با شیطنت و فتنه به دنبال رسیدن به منافع خود هستند.

وی با اشاره به نقش مؤثر مرجعیت دینی در کشور عراق را ایجاد آرامش جامعه بیان کرد: کشور عراق دارای مراجع دینی بسیار با نفوذی به‌مانند آیت‌الله سیستانی است که قطعاً با راهنمایی و درایت این افراد وضعیت عراق بهبود پیدا می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *