15:12 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

شهادتت ای سردار دل ها، وطن را متحدتر کرد

سیل خروشان جمعیت طی روزهای گذشته در شهرهای نجف، کربلا، اهواز، مشهد و حالا تهران برای وداع با پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی پیام آور آن است که اقدام نابخردانه مقامات آمریکایی تنها اتحاد، انسجام و یکپارچگی دنیای اسلام را بدنبال داشته است.

تهران امروز دوشنبه میزبان پیکر پاک سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی است، دلاور مردی که آوازه اش بیش از میهن اسلامی، در بین پابرهنگان و ستمدیده گان و مظلومین کشورهای عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه پیچیده بود.
سلیمانی ابرمرد باصلابتی که شهادتش میلیون ها نفر از مردم ایران را داغدار کرده است، پیکر مطهرش بعد از تشییع و وداع باشکوه از شهرهای نجف، کربلا، مشهد و اهواز حالا به تهران رسیده است.
اما چه تلخ است برای دل شکستگان پایتخت نشینان، وداع با بزرگ مرد رشید، فداکار و دوست داشتنی و با اخلاص و مردمی که با نابودی موجودات خبیث، اهریمن و آدمکشی که به ظاهر نام اسلام و پرچم سیاه «محمد رسول الله» را به یدک می کشیدند، امنیت و آسایش را نه تنها برای ایران بلکه دنیای اسلام به ارمغان آورد.
این سیل خروشان جمعیت از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان در خیابان های تهران برای وداع با مردی است که به راستی با حضور پیوسته در بیابان های عراق و شام آسایش را از خود سلب کرد تا نه تنها هموطنانش بلکه همه ستمدیدگان کشورهای همسایه نیز در آسایش و امنیت باشند.
بزرگ مردی که حتی بیگانه پرستانی چون نوری‌زاده فعال سلطنت‌طلب را نیز وادار به تمجیدش کرد، همین دیروز بود که نوری زاده در شبکه سعودی «ایران‌اینترنشنال» اذعان داشت که”ایران اگر ۱۰۰ ژنرال آمریکایی را هم بکشد، به اندازه قاسم سلیمانی نمی‌شود. ”
و اما چه نیک گفت داود میرباقری کارگردان بزرگ کشورمان در وصف مالک اشتر زمان که” کاش چون تو سرداری را در هر بخشی می داشتیم. ”
مراسم تشییع باشکوه و به‌یادماندنی شهید حاج قاسم سلیمانی ۸ صبح دوشنبه پس از اقامه نماز در دانشگاه تهران آغاز و پیکر آن شهید والامقام به‌سوی میدان آزادی در حال تشییع است.
قرار است پس از تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی به شهر قم و حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها منتقل و سپس فردا سه شنبه در زادگاهش کرمان آرام گیرد.
روحت شاد ای سردار مردمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *