12:17 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بختیار:
ایران پاسخ کوبنده‌ای به آمریکایی‌ها داد

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ایران به دنبال جنگ و تنش در منطقه نبوده و نیست اما در برابر هر جنایت و تجاوزی قاطعانه می ایستد.

علی بختیار با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا و حمله به پایگاه عین الاسد عراق که نظامیان آمریکایی در آن مستقر بودند، بیان کرد: مطالبه میلیون ها مردمی که در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و شهیدان همراه او در شهرهای مختلف حضور داشتند، انتقام سخت از جنایتکاران بود و در شب گذشته اولین گام از سوی سپاه پاسداران برداشته شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اقدام ایران پاسخ کوبنده ای به آمریکایی ها بود و اگر کوچک ترین حرکتی از سوی آمریکایی ها صورت گیرد قطعا پاسخ بسیار کوبنده تری خواهند گرفت. تحمل چنین جنایتی برای مردم سخت بود و آمریکا باید پاسخ جنایت خود را می گرفت.

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس تصریح کرد: ایران آمادگی کافی دارد تا به هر تجاوزی از هر نقطه ای پاسخ دهد. اگر کوچک ترین اقدامی علیه جمهوری اسلامی از پایگاه های سایر کشورها صورت گیرد ایران همان طور که اعلام کرد پاسخی کوبنده به آن خواهد داد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در مرحله انتقام است و فعلا با رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای منطقه کاری نداریم. ایران به دنبال جنگ و تنش در منطقه نبوده و نیست اما در برابر هر جنایت و تجاوزی قاطعانه می ایستد.

بختیار در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکایی ها بازی بدی را شروع کردند، بیان کرد: خروش ملت دیگر اجازه حضور به نیروهای آمریکایی در منطقه را نخواهد داد. حضور آمریکایی ها در منطقه چیزی جز خسارت به ارمغان نیاورده است. بهتر است آمریکایی ها خود منطقه را ترک کنند. بهترین گزینه پیش روی آمریکایی ها خروج از منطقه است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *