13:19 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • رئیس اتاق اصناف گیلان:
    انبارها مملو از کالاست/ مردم به شایعات توجه نکنند

رئیس اتاق اصناف گیلان:
انبارها مملو از کالاست/ مردم به شایعات توجه نکنند

رییس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه برای شش ماه آینده انبارها مملو از کالاست گفت: ساعت کاری اصناف استان که به دلیل مقابله با کرونا ویروس محدود شده بود، به روال عادی برنگشته و حداقل تا شب عید همچنان محدود می‌ماند.

جلال الدین محمد شکریه مبنی بر اینکه آیا ساعات کاری بازاریان و اصناف استان هم پیرو علام عادی شدن ساعات کاری ادارات به روال گذشته برگشته است، گفت: به دلیل مقابله با شیوع کرونا ویروس طی هفته گذشته ساعت کاری اصناف را کاهش دادیم  و این امر همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: کاهش ساعت کاری اصناف تا شب عید همچنان ادامه خواهد داشت و عادی نخواهد شد.

شکریه ادامه داد: به اصناف تذکر داده‌ایم تا حتما موارد بهداشتی را رعایت کنند و ضمن اینکه از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند، نسبت به ضدغفونی کردن واحدهای خود نیز توجه داشته باشند.

رییس اصناف گیلان خاطرنشان کرد: با واحدهایی که در جلوگیری از انتشار این ویروس سهل‌انگاری کنند به شدت برخورد می‌شود و واحدهایی نانوایی که مجهز به دستگاه کارتخوان نبودند و فروشندگان با همان دستانی که به مردم نان می‌دادند، اقدام به گرفتن پول نان هم می‌کردند، برخورد قانونی شد و سه واحد از این نانوایی‌ها را تعطیل کردیم.

وی تصریح کرد: انتظار می رود، مردم نیز برای حفاظت از جان خود و دیگران جز برای موارد ضروری به بازار نروند.

شکریه با بیان اینکه خوشبختانه اصناف استان همواره در خدمات‌رسانی به مردم کارنامه درخشانی را از آن خود کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این بحران نیز این قشر زحمتکش در حال فعالیت طبق ساعات تعیین شده و رعایت قوانین بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اینکه انبارهای گیلان از مواد مورد نیاز پر است، ادامه داد: برای ۶ ماه آینده انبارها مملو از کالا است و مردم به شایعه‌های بی پایه و اساس گوش نکنند.

رییس اتاق اصناف افزود: خبرهای درست را فقط باید از رسانه های رسمی کشور پیگیری شود و خدای نکرده با اعتنا به اخبار دروغی که از رسانه‌های بیگانه و یا فضای مجازی پخش می‌شود موجبات احتکارهای خانگی فراهم نشود.

وی گفت: خرید بیش از حد کالا از سوی مردم و احتکاران در خانه موجب کاهش اقلام در بازار خواهد شد و این امر مشکلات عدیده‌ای در استان فراهم خواهد آورد که منشاء آن توجه به اخبار دروغین است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *