01:48 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

«مکث» میهمان شب‌های ماه رمضان خانه‌ها می‌شود

 برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان با نگاه ویژه به کرونا هر شب قبل از افطار در شبکه ۲ سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود.

 به گزارش روابط عمومی برنامه مکث مریم نوابی‌نژاد کارگردان این برنامه گفت:‌ برنامه مکث با حضور هنرمندانی که مجری نیستند اجرا می شود و قرار است گپ و گفتی میان این هنرمندان و افرادی برقرار شود که کرونا، زندگی و شرایط خاصی برای‌شان ایجاد کرده است. درواقع سیاست کلی برنامه این است که مسائل مختلف اجتماعی از زاویه تغییرات و پیامدهایی که بیماری کرونا داشته دیده شود.

به گفته نوابی نژاد این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر مسعود کرامتی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد، امین زندگانی، گیتی خامنه، مریم سعادت و برخی دیگر از هنرمندان با صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش خواهد شد.
وی افزود: موضوع کرونا شاید سوژه یک قسمت از برخی برنامه‌های تلویزیون باشد اما در «مکث» تماما به این موضوع پرداخته‌ایم و سوژه‌های‌مان اصلا تکراری نیستند و قرار نیست مثلا صرفا به کادر درمان پرداخته شود.
نوابی‌نژاد با بیان اینکه کرونا این فرصت را به ما داد تا مکث کرده و با دیدگاهی تازه به پیرامون خود بنگریم، افزود: در این دیدگاه تازه خواسته‌ها، حال و هوا و حتی زندگی‌مان دستخوش تغییراتی شده است.
به گزارش ایرنا ، کارگردان برنامه مکث اظهار داشت: کار در شرایط کرونایی سخت است و سلامت میهمانان و همکاران‌مان برای‌مان بسیار مهم است. مهمانان‌مان اگر مبتلا به کرونا بوده‌اند بهبود یافته‌اند و سایر مهمانان از نظر سلامت چک شده‌اند و حتی رفت و آمد پروازهای‌شان تحت کنترل بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *