06:48 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ازدحام مردم بدون ماسک در بازار کرونایی رشت

 رییس اصناف گیلان گفت: کرونا در بازار رشت همچنان پرسه می‌زند و مردم ماسک نمی‌زنند.

محمد شکریه با بیان اینکه اثرات سوء کرونا بر بازار گیلان هنوز بهبود نیافته است، گفت: خیلی از بازاریان ما گرفتار چک‌هایی هستند که باید پاس کنند.

وی افزود: علیرغم اینکه هنوز کرونا در بازار رشت پرسه‌زنی می‌کند، بسیاری از شهروندان حضور غیر ضروری در بازار دارند و حتی از ماسک هم استفاده نمی‌کنند.

شکریه با بیان اینکه ما به صاحبان واحدهای صنفی تاکید کرده‌ایم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم در ورود به واحدهای صنفی ماسک زدن را جدی نمی‌گیرند و بدون ماسک و دستکش تردد می کنند و تذکرات نیز بی‌فایده است.

رییس اصناف گیلان اظهار کرد: در صورتی که باز هم مردم نسبت به ماسک زدن سهل انگاری کنند و استان به مرز هشدار یا وضعیت قرمز برسد، مجددا محدودیت‌های ساعات کاری بر اصناف اعمال خواهد شد.

وی در گفت و گو با ایسنا گفت: یکی دیگر از عواملی که موجب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا می‌شود، ورود مسافران به خصوص در تعطیلات است، این در حالیست که با اعمال محدودیت های درون‌شهری و برون شهری در زمان تعطیلات می‌توان از افزایش انتشار کروناویروس در گیلان تا حد قابل توجهی جلوگیری کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *