18:40 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در دهه فجر امسال؛
    ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۲۱۹ میلیاردی در شهرستان رشت به بهره‌برداری می‌رسد

در دهه فجر امسال؛
۲۲۰ پروژه با اعتبار ۲۱۹ میلیاردی در شهرستان رشت به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان رشت از افتتاح ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۲۱۹ میلیاردی در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: از این تعداد پروژه‌ها ۲۰۹ پروژه در بخش دولتی و ۱۱ پروژه در بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد که ۷۸۲ مورد اشتغالزایی پایدار را به دنبال دارد.

علی فتح‌اللهی امروز در نشست با اصحاب رسانه که به صورت آنلاین در آپارات برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک اتفاق بزرگ و تاثیرگذار در قرن اخیر بوده، اظهار کرد: ملت‌هایی که به دنبال آزاد اندیشی، استقلال و رهایی از سلطه استکبار بودند، انقلاب اسلامی را به عنوان الگو قرار دادند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه انقلاب درس‌های بسیاری را داشت، افزود: با توجه به اینکه همواره هدف والا خدمت به مردم بوده است لذا در راستای خدمت به مردم باید از انقلاب اسلامی بهره بگیریم، مردمی که شایسته بهترین‌ها هستند و برای حفظ انقلاب و آرمان‌های انقلاب از فرزندان و همه وجودشان گذشتند.

وی با اشاره به اینکه گیلان ۸۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: وظیفه داریم برای خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین خدمت را برای مردم داشته باشیم و از هیچ ظرفیتی غفلت نکنیم.

فتح‌اللهی با بیان اینکه در مسیر پیشرفت باید از ظرفیت جوانان توانمند استفاده کنیم، تصریح کرد: در صدر اسلام نیز پیامبر(ص) بر بحث ارزشگذاری به جوانان تاکید کرده و فرمودند که باید از ظرفیت آنها بهره‌مند شویم. همچنین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغ کرده‌اند که باید از پتانسیل جوانان برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ایام دهه فجر و هفته دولت برای دولتمردان فرصت بسیار مغتنمی است تا امکانات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم، تصریح کرد: در دهه فجر امسال با تلاش مسئولین و مدیران کل دستگاه‌های اداری و اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس تعداد ۲۲۰ طرح با اعتبار ۹۱۳ میلیارد تومانی در فصل‌های عمران، کشاورزی، صمت و آموزشی به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: از این تعداد پروژه‌ها ۲۰۹ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۱۶۱ میلیارد تومان و همچنین ۱۱ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۷۵۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم را برای ۷۸۲ نفر به دنبال دارد.

فتح‌اللهی اضافه کرد: از این پروژه‌های قابل افتتاح پنج پروژه شاخص با سرمایه گذاری ۷۳۰ میلیارد تومانی در بخش خصوصی داریم که با حضور استاندار محترم و مسئولین کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما دولتمران این است که بستر کار را برای بخش خصوصی فراهم کنیم، تصریح کرد: با فعال‌تر شدن بخش خصوصی یقینا شاهد رونق تولید و اشتغال پایدار می‌شویم، لذا سرمایه گذاران این ظرفیت را دارند تا از این فرصت و حمایت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند در جذب سرمایه گذاران نقش موثری داشته باشند، گفت: با کمک رسانه‌ها باید نقاط ضعف و مشکلات مردمی را شناسایی کنیم تا در راستای رفع موانع موجود برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *