02:12 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

فرماندار رشت طی پیامی فرارسیدن چهل و دومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی، فرارسیدن چهل و دومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی را به همه مردم شریف شهرستان رشت تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور جانفشانی های ملت قهرمان ایران و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در ادامه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای است.

امروز که انقلاب اسلامی چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه خود را در گذار از تمامی طوفان ها و امواج خروشان، جشن می گیرد، بار دیگر همه با وحدت و همدلی با شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب، با رعایت شرایط خاص دستورالعمل های بهداشتی، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح بلند امام راحل و تمام شهدای گرانقدری که درخت تنومند انقلاب اسلامی، با خون پاک آنان آبیاری گردیده، چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را بر همه فجر آفرینان، به ویژه مردم سرافراز، شریف و متعهد شهرستان رشت، تبریک عرض نموده و آرزومندم با توکل بر حضرت باریتعالی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر( عج )، با پیروی از فرامین مقـــام معظم رهبری (مدظله العالی)، همچنان شاهد استمرار شکوفایی و باروری درخت انقلاب اسلامی در دومین گام سرنوشت ساز آن باشیم.

علی فتح اللهی
فرماندار رشت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *