19:35 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • شهردار رشت در نشست مشترک با نمایندگان مردم شهرستان رشت و مدیرکل راهداری گیلان :
    ضرورت تخصیص قیر بازآفرینی برای آسفالت شریان‌های ورودی و خروجی رشت

شهردار رشت در نشست مشترک با نمایندگان مردم شهرستان رشت و مدیرکل راهداری گیلان :
ضرورت تخصیص قیر بازآفرینی برای آسفالت شریان‌های ورودی و خروجی رشت

شهردار رشت ضرورت تخصیص قیر بازآفرینی برای آسفالت شریان‌های ورودی و خروجی رشت را مورد تاکید قرار داد و گفت: آسفالت اصلی‌ترین مطالبه مردم از شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت در نشست مشترک با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس و مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گیلان اظهار داشت: باید قیر مورد نیاز بازآفرینی برای آسفالت شریان‌های ورودی و خروجی رشت اختصاص یابد.

شهردار رشت در این جلسه که با هدف ساماندهی و آسفالت شریان‌های ورودی و خروجی رشت برگزار شد ضمن قدردانی از پیگیری‌های نمایندگان مجلس برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی ابراز داشت: با همراهی نمایندگان مجلس و مسئولان شهری و استانی می‌توانیم اتفاقات خوبی برای شهر رشت رقم بزنیم.

احمدی آسفالت را از جمله اولویت‌های اساسی شهرداری رشت عنوان کرد و با بیان اینکه شهرداری باید در حوزه‌های بسیار متنوعی خدمات ارائه کند افزود: در حال حاضر آسفالت، اصلی‌ترین مطالبه مردم از شهرداری است و شهرداری رشت نیز با اولویت‌بندی نسبت به اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی اقدام می‌کند.

شهردار رشت از اجرای پروژه‌های آسفالت شهری در سطح شهر با استفاده از حدود ۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال تا اواسط خرداد خبر داد و تصریح کرد: شهرداری رشت در این راه تمام ظرفیت خود را به کار گرفته و با دارا بودن دو کارخانه آسفالت نسبت به اجرای پروژه‌های آسفالت سطح شهر اقدام می‌کند.

* آسفالت یک سوم معابر ورودی رشت با اولویت حوزه جنوبی

امیر مرادی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این دستگاه متولی رسیدگی و نگهداری از ۱۳ هزار کیلومتر مسیر شهری و روستایی در سطح استان است اضافه کرد: ۲ هزار کیلومتر از این راه در حوزه شهرستان رشت قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان انتظار دارند نسبت به آسفالت راه‌‌های دسترسی اقدام کند اظهار کرد: حدود ۵۷ درصد راه‌های روستایی گیلان آسفالت شده و ۴۳ درصد راه روستایی فاقد آسفالت است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گیلان همچنین از اجرای آسفالت یک سوم معابر ورودی رشت با اولویت حوزه جنوبی از سمت لاکان خبر داد.

در این جلسه همچنین مقرر شد کارگروه تخصصی متشکل از حوزه معاونت حمل نقل و امور زیربنایی شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان پیرامون آسفالت شریان های ورودی رشت تشکیل شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *