06:56 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

سخنگوی صنعت برق ؛
هیچ مشکلی در تامین برق تاکنون رخ نداده است

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: هیچ مشکلی تاکنون در روند تامین برق وخاموشی طولانی مدت از صبح امروز( جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰)تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از ایرنا؛ «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: وضعیت نیروگاه‌های تامین کننده برق تاکنون خوب گزارش شده و هیچ مشکلی در این زمینه بروز نکرده است.

وی ادامه داد: همچنین در هیچ حوزه انتخابیه‌ای گزارش قطع طولانی مدت برق نداشته‌ایم و تلاش شده برق به بهترین نحو تامین شود.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان ساخت: با توجه به تعطیلی بسیاری از مشاغل و کارگاه های صنعتی روند مصرف برق نسبت به روز چهارشنبه گذشته که ۶۰ هزار و ۴۶۴ بود کاهش یافته است.

وی گفت: پیش بینی می شود مصرف به ۵۵ هزار کاهش یابد و براین اساس مشکلی در برق ایجاد نخواهد شد.

انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در یک نگاه

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حال برگزاری است.

این رویداد از نخستین دقایق برگزاری با استقبال و مشارکت مردم مواجه و صف طویل رای‌دهندگان در بسیاری از شعب اخذ رای تشکیل شده و همچنان ادامه دارد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *