07:12 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه مطرح کرد :
    جایگاه قضاوت از حساس‌ترین مناصب در حکومت عدل علوی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه مطرح کرد :
جایگاه قضاوت از حساس‌ترین مناصب در حکومت عدل علوی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: جایگاه قضاوت از حساس‌ترین و ظریف‌ترین مناصب در حکومت عدل علوی است.

 
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را به مجریان احکام الهی و عدالت‌گستران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
 
در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
 
هر نوع تلاش و فعالیتی در عرصه احقاق حقوق مردم در دستگاه قضا که در راستای عدالت‌گستری و استیفای حقوق عامه مردم باشد در نزد خداوند عادل که خود نخستین عدالت‌گستر عدل و داد در گیتی است، بسیار ارزشمند و ستودنی است.
 
جایگاه قضاوت یکی از حساس‌ترین و ظریف‌ترین مناصب در حکومت عدل علوی است و خادمان امت اسلامی در دستگاه قضائیه باید افتخار کنند که در عرصه‌ای قدم گذاشته و در جهتی کار می‌کنند که حاصل تلاش امام خمینی (رض) و شهیدان گران‌قدری همچون آیت‌الله دکتر بهشتی است.
 
هفته نخست تیرماه که بنا بر شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی، رئیس فقید دستگاه عدلیه جمهوری اسلامی ایران و ۷۲ تن از یاران باوفایشان به نام هفته قوه قضائیه نام‌گذاری شده، فرصتی مغتنم است تا تلاش‌های مجاهدان نستوه و همیشه درصحنه مدافعان حقوق میهن و ملت گرامی داشته شود.
 
جامعه سلامت ایران اسلامی و ولی‌نعمتان انقلاب شکوهمند آن هیچ‌گاه از یاد نمی‌برند که همراهی، حمایت و پشتیبانی مجموعه دستگاه قضا در کنار مدافعان سلامت در طول دوران بحران کرونا، توان کادر بهداشت و درمان را برای خدمت بی‌منت به مردم مضاعف کرد و موجب شد آرامش بار دیگر در کشور نهادینه و امنیت سلامتی در جامعه تضمین شود.
 
این‌جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هفتم تیرماه ( شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدشان) فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه دست‌اندرکاران خدوم و متعهد دستگاه قضا تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برایشان از خداوند منان مسئلت دارم.
 

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *