08:39 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در دیدار با آیت ا… فلاحتی:
    مقاوم سازی و بهسازی درگیلان رشد خوبی داشته است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در دیدار با آیت ا… فلاحتی:
مقاوم سازی و بهسازی درگیلان رشد خوبی داشته است

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد گفت : ساخت مسکن برای محرومین و نیازمندان و بازسازی منازل مسکونی مناطق حادثه دیده ناشی از حوادث مترقبه دو وظیفه عمده و اساسی بنیاد مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ؛ حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور در ادامه سفر خود به گیلان عصر دیروز با آیت ا… فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدارکرد.
روحانی نژاد با اشاره اهمیت ترویج نقش مهم و اساسی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) گفت: مقام معظم رهبری درسال ۱۳۹۸ ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکونی محرومین در سطح کشور از محل حساب ۱۰۰امام (ره) به عنوان ماموریت ویژه به بنیاد مسکن ابلاغ فرمودند.

وی افزود: ساخت سه هزار واحد مسکونی محرومین به استان گیلان اختصاص یافته است . وی اضافه کرد: دومین ماموریت حسب تأکید «حضرت آقا»ساخت ،تعمیر،مرمت و بازسازی واحد‌های مسکونی درحوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی است.

وی یاد آور شد: در هر نقطه ای از کشور حوادث غیر مترقبه رخ دهد باز سازی به عهده بنیاد مسکن است به عنوان مثال در حادثه زلزله سی سخت در طی دو روز پس از وقوع زلزله ارزیابی های مختلف پایان یافت تا به سرعت بازسازی آغاز شود.

براساس این گزارش آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان وامام جمعه رشت طی سخنانی گفت: حساب ۱۰۰ امام از یادگارهای جاویدالاثر امام(ره) است.

نماینده ولی فقیه در گیلان امام(ره) را انسان ربانی الهی عنوان کرد و افزود: امام(ره) با تحقق انقلاب اسلامی کاری جهانی انجام داد و هر اقدام وی مانند حساب ۱۰۰ مانا وماندگار است امام جمعه رشت با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره یاور محرومین و نیازمندان بود بطوریکه در زلزله رود بار گیلان‌،زلزله های بم کرمان وسی سخت شاهد حضور بجا و به موقع بنیاد مسکن بودیم.

وی با تاکید بر توجه به اجرای طرح های هادی در روستاها، خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی در بعضی مناطق با مشکلاتی مواجه است و در این راستا راضی نگه داشتن مردم باید مد نظر متولیان باشد و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور از آغاز عملیات اجرایی احداث ۶۰ واحد مسکن شهری حضرت فاطمه زهرا (س) امروز در استان خبر داد و اظهار کرد: فردا سوم تیرماه هشتصدمین واحد مسکن محرومان از ۳ هزار واحد مسکن محرومان گیلان به بهره برداری می رسد.

محمد اکبرزاده با بیان اینکه در سفر حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد به گیلان ۱۵ میلیارد تومان طرح هادی در استان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تا پایان تیرماه جاری عملیات اجرایی زورخانه امام علی (ع) به اتمام می رسد. این گزارش حاکی است در پایان این دیدار،حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان معرفی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *