05:55 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • امام جمعه رشت :
    مردم و مسئولان به رئیس جمهور منتخب در حل مشکلات کمک کنند

امام جمعه رشت :
مردم و مسئولان به رئیس جمهور منتخب در حل مشکلات کمک کنند

امام جمعه رشت گفت: مردم و مسئولان باید به رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات کشور کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به هفتم تیر ماه حادثه تلخ ترور آیت الله شهید بهشتی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار می‌ماند، اظهار کرد: شهید بهشتی بازوی بزرگ و بلند امام راحل بود.

امام جمعه رشت به حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه گذشته و تکریم رهبر معظم انقلاب، افزود: مشارکت ۴۹ درصدی مردم ایران در انتخابات با توجه به مشکلات ایجاد شده ویروس کرونا همانند رأی ۸۰ درصدی است.

وی ادامه داد: مدیریت ضعیف ۸ ساله بعضی دولتمردان و گره زدن وضعیت کشور به برجام از عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات بود.

آیت الله فلاحتی فاصله گرفتن بعضی مدیران از مردم را از عوامل دلسردی ملت برای حضور در انتخابات عنوان کرد و گفت: به تمام مسئولان گوشزد می‌کنم باید در دل جامعه و بین مردم بروند و در دورترین روستاها حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مدیریت ضعیف در فرآیند انتخابات از عوامل دلسردی مردم بود، اظهار کرد: هیچ توجیهی برای معطل ماندن مردم پای صندوق‌های رأی به بهانه الکترونیکی کردن انتخابات قابل پذیرش نیست.

آیت الله فلاحتی بر کمک همه مسئولان و مردم به رئیس جمهور منتخب برای برطرف کردن مشکلات تاکید و اضافه کرد: مشکلات مردم در عرصه اقتصاد، اشتغال، مسکن و مبارزه با فساد است که رئیس جمهور منتخب با عنایت خداوند باید برطرف کند.

وی با اشاره به وقت کشی آمریکا در مذاکرات وین، اظهار کرد: آمریکایی‌ها پذیرفتند که ۴ یا ۶ ماه تحریم‌های مالی، نفتی و کشتیرانی ایران را بردارند در صورتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه تحریم‌ها باید برای همیشه برداشته شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اروپایی‌ها به دنبال برجام ۲ و ۳ هستند تا آمریکایی‌ها در میدان بمانند، تصریح کرد: پاسخ ما خیر است و آمریکایی‌ها غلط می‌کنند که بخواهند در میدان بمانند زیرا غرب آسیا، لبنان، سوریه، بحرین، یمن و افغانستان خانه مسلمانان است.

وی، ملت ایران را عاقل، با هوش و سرافراز عنوان و بیان کرد: هرگز مرگ بر آمریکای ملت ایران خاموش نمی‌شود و از مسئولان می‌خواهیم نظارت دقیق در مذاکرات وین داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: پاسخ «خیر» رئیس جمهور منتخب به معنای عزت ملی ملت ایران است و دیگر اینکه دنیا تنها آمریکا نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *