00:00 - May 12, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • با حضور در سازمان برنامه‌ و بودجه کشور ؛
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان به دنبال توسعه شتاب گونه نظام سلامت استان

با حضور در سازمان برنامه‌ و بودجه کشور ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان به دنبال توسعه شتاب گونه نظام سلامت استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان علاوه بر حضور فیزیکی بیش از ۳۰دفعه‌ای در سازمان برنامه‌وبودجه جهت تأمین، جذب و تخصیص اعتبار، همچنان در دیدار با مسئولان این سازمان، خواستار جذب اعتبار جهت توسعه شتاب گونه نظام سلامت گیلان شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه کشور، پیگیر تأمین و تخصیص  اعتبار پروژه‌های عام‌المنفعه حوزه سلامت گیلان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه کشور با دکتر حمید پور اصغری، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی، دکتر علی حیدر نوری، رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه و رضا عوض پور، رئیس اداره سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و رایزنی کرد.

دکتر سالاری در دیدارهای خود با مسئولان و مدیران سازمان برنامه‌وبودجه کشور، ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بر ضرورت توسعه همه‌جانبه نظام سلامت گیلان و همچنین همسان‌سازی سطح ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گیلان با متوسط کشوری تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدارها،  ضمن تقدیر از حمایت‌های قانونی و پشتیبانی‌هایی که این سازمان در جهت استقرار نظام مراقبت و درمان داشته، همچنان بر رفع  عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت استان تأکید کرد و خواستار توجه بیش‌ازپیش مسئولان به این مهم شد.

وی نگاه عدالت محور و توسعه گرایانه مسئولان عالی کشور به‌ویژه برنامه‌وبودجه و همچنین وزارت بهداشت را حائز اهمیت و محسوس برشمرد و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین نمایندگان گیلانی در مجلس شورای اسلامی را گواهی بر این ادعا دانست.

دکتر سالاری در دیدار با مسئولان برنامه‌وبودجه کشور، اهداف و منشور نظام سلامت و مسیر دستیابی آن را عام‌المنفعه و غیرسیاسی دانست و تأکید کرد که کادر بهداشت و درمان باید خود را شبانه‌روز در خدمت مردم ببیند و در راستای ارتقا و افزایش سطح خدمات توسعه‌ای زیربنایی و روبنایی از هیچ کوششی دریغ نکند.

گفتنی است طی دو سال اخیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیش از ۳۰ دفعه با مسئولان سازمان برنامه‌وبودجه به‌صورت حضوری در تهران دیدار و بالغ‌بر ۱۵۰ مکاتبه جهت تأمین بودجه، جذب و تخصیص اعتبار داشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *