08:12 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بارش باران در گیلان به ۴۶ میلیمتر رسید

بارش باران که از بعد از ظهر پنجشنبه مهمان استان گیلان است در برخی نقاط استان به میزان ۴۶ میلیمتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از ایرنا ، طی۲۴ ساعت اخیر تمامی مناطق استان گیلان در ارتفاعات تا سواحل میزبان بارش باران بود که در این میان ایستگاه هواشناسی بندر انزلی با ۴۶ میلیمتر بیشتری میزان بارندگی را ثبت کرد.

علاوه بر این آستانه اشرفیه با ۲۷.۵ میلیمتر ، لاهیجان ۲۴.۴ ، رشت ۲۰.۱ ، کیاشهر ۱۹.۷ میلیمتر و رودسر با ۱۵.۷ میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی را ثبت کردند.

همچنین سیاهکل با ۷.۲ میلیمتر ، تالش ۲.۸، آستارا ۲.۳ ، جیرنده ۱.۵ میلیمتر ، دیلمان ۰.۴ ، رودبار با ۰.۴ میلیمتر بارش باران کمترین میزان بارندگی را میزبانی کردند.

طی این مدت مناطقی همچون لوشان و منجیل تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز هیچ بارندگی را ثبت نکردند که طی هفته های اخیر گرم ترین مناطق استان بودند و حتی دمای ۳۹ درجه ای را تجربه کردند.

روز گذشته بیشترین دما استان در ماسوله با ۳۲.۱ درجه و کمترین دما نیز در اسب وونی با ۱۲.۵ درجه سانتیگراد ثبت شد.

امروز جمعه نیز با توجه به جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، بیشترین دمای استان در منجیل و ماسوله با ۲۹ درجه سانتیگراد را شاهد خواهیم بود و کمترین دما نیز در جیرنده با ۱۵ درجه سانتیگراد اتفاق افتاده است.

براساس این پیش بینی در حالی که حداقل دمای رشت مرکز استان صبح امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد رسید ، حداکثر دمای این شهر از ۲۵ درجه سانتی گراد فراتر نخواهد رفت.

استقرار این سامانه جوی بنا بر نقشه های هواشناسی موجود تا اوایل هفته پیش رو ادامه خواهد داشت ؛ بنابراین ابرناکی ، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و رعدوبرق و در نقاط مستعد احتمال تگرگ را طی این مدت شاهد خواهیم بود .

همچنین طی این مدت دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری به همراه وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *