17:26 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

وجود ویروس دلتا در گیلان تایید شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تایید وجود ویروس دلتا در شهرستان های قرمز و نارنجی گیلان اعلام کرد : برای کنترل ویروس، مهمترین راهکار اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

کیمیای شمال –   دکتر آبتین حیدرزاده  با حضور در وبینار صبحگاهی با مدیران شبکه بهداشت و درمان تابعه دانشگاه در شهرستان لنگرود ،  وجود ویروس  دلتا در استان گیلان را تایید کرد .

وی با اشاره به اینکه در شهرستان های قرمز و نارنجی گیلان، وجود ویروس دلتا تایید شده و  روند افزایش بیماران سرپایی و بستری  را شاهد هستیم تاکید کرد : در این خصوص باید برای کنترل ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی را ادامه داده و اعمال محدودیت ها به طور جدی اجرا شود  .

وی در ادامه از دریافت سهمیه واکسن از وزارت بهداشت خبر داد و افزود : همه  دانشجویان رشته های علوم پزشکی( دانشگاه های سراسری و آزاد اسلامی) تا پایان هفته واکسینه می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه اظهار داشت : همه دانشجویان رشته های علوم پزشکی در شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستارا، انزلی و رشت از ترم اول تا هفتم، طی یک هفته واکسن را دریافت خواهند کرد.

دکتر حیدرزاده با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در سطح استان ، تصریح کرد: علاوه بر دانشجویان علوم‌ پزشکی، تمام سالمندان بالای گروه ۷۰ سال نیز در اولویت دریافت واکسن  می باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *