10:59 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :
    تبلور عملکرد ما در احساس رضایتمندی جامعه هدف و شرکای اجتماعی مشخص میگردد

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :
تبلور عملکرد ما در احساس رضایتمندی جامعه هدف و شرکای اجتماعی مشخص میگردد

به مناسبت هفته تامین اجتماعی نشست مشترکی با حضور نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ، معاونین و جمعی از روسای شعب این مجموعه برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از تامین اجتماعی گیلان ، علی حسین نژاد در این نشست با اشاره به تحولات بزرگ شکل گرفته طی یکساله اخیر در عرصه سازمان ، رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و دیجیتالی شدن را اقدامی ارزشمند برای کاهش مراجعات برشمرده و افزود حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی و پس از آن اجرای توقف صدور دفترچه ها در کنار نسخه نویسی الکترونیک گام بلندی بود که پس از سالها تحقق یافت .

وی با تاکید بر ضرورت اصل شایسته سالاری ، اجرای آزمون های مدیران آینده را بعنوان شاخصی در کنار تخصص ، تجربه و تحصیلات از حرکتهای خوب سازمان برای پیمودن مسیر جامع در این راستا قلمداد نموده و در ادامه با تشریح طرح پرونده الکترونیک بیمه شدگان ، مستمری بگیران و در فاز سوم کارگاهها ، آنرا از دیگر دستاوردهای مهم در ماههای اخیر برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه اعتقاد دارم بجای حرف و شعار باید عملکرد ما تفسیرگر باشد اظهار داشت اگر احساس رضایتمندی در جامعه هدف و در بین شرکای اجتماعی حاصل گردد یعنی ما خوب عمل کرده ایم و در مسیر درست گام برمی داریم .

علی حسین نژاد دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرصت خدمت محدود است و باید قدردان آن بود خاطر نشان ساخت باید کار مردم را با خوشرویی و اخلاق نیکو انجام و تکریم آنها را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *