18:02 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

زمان دور دوم واکسن خبرنگاران گیلان بزودی اعلام می‌شود

کیمیای شمال – مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فرصت تزریق واکسن دور اول خبرنگاران استان به اتمام رسیده و دور دوم واکسیناسیون بزودی اعلامی شود.

قاسم مصفا  در ارتباط با این موضوع که تعدادی از خبرنگاران از انجام واکسیناسیون در روزهای تعیین شده جا مانده اند توضیح داد: در حال حاضر زمان نوبت نخست تزریق واکسن خبرنگاران به اتمام رسیده است و واکسیناسیون آنان انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: زمان تزریق واکسن کرونا برای خبرنگاران گیلان از سوی خانه مطبوعات استان برای دور نخست، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ مردادماه اعلام شده بود که در طی مدت اعلام شده بیش از ۵۰۰ نفر از جامعه رسانه‌ای واکسینه شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: مدیران رسانه ها می توانند هر چه سریع تر اسامی افراد جامانده را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یا خانه مطبوعات ارسال کنند تا در دور بعد واکسیناسیون که بزودی تاریخ آن اعلام می شود، واکسن بقیه خبرنگاران که به هر دلیلی جامانده اند انجام شود.

بر اساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار ماسک مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمام شهرستان های گیلان در رنگ بندی قرمز ” خیلی پرخطر کرونایی ” شده است.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا کرونا در گیلان از یک ماه گذشته هر روز تعداد بیشتری را به خود مبتلا می کند، ابتلا در موج پنجم بسیار زیاد و به صورت خانوادگی است، بر اساس آخرین آمارها، بیش از یکهزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری بوده که ۲۴۰ نفر بدحال و ٧٠ نفر خیلی بدحال هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *