00:51 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، متن این پیام به شرح زیر است : خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است.

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند وهمچنین، واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات هستند.

خبرنگاران، نخبگانی هستند که که شرف خود را در گرو آگاهی رسانی و اطلاع دادن دقیق به جامعه گذاشته اند، بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات این عزیزان است .

این روزها در شرایط بحرانی ، این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید ، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. رکن اصلی هم حقیقت گویی محض و اجتناب از شایعه سازی ست .

شرکت مخابرات ایران، سالهاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از وقایع شرکت پرداخته است. شما صاحبان قلم چه در داخل شرکت و چه در عرصه رسانه ها و خبرگزاری ها، شایسته آگاهی رسانی هستید، زیرا که صادقانه نوشته اید و در این مسیر واژه ها کاشته اید و آگاهی برداشت کرده اید و دیده ها، وسعت داده اید.

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه ها با شرکت مخابرات ایران و اداره کل ارتباطات این شرکت و همچنین همراهی همکاران خبرنگار در داخل شرکت، از خداوند توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه ای کشورمان آرزومندم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *