17:12 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام رییس سازمان شیلات ایران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

کیمیای شمال – دکتر نبی اله خون میرزایی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران پر تلاش حوزه شیلات تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات ایرن در متن این پیام آمده است:
به نام خداوند لوح و قلم/حقیقت نگار وجود و عدم
خبرنگارى، تنها یک حرفه نیست ، بلکه عشق، ذوق، هنر و خلاقیت است و خبرنگاران پیام آوران آگاهى و نماد افتخار و سربلندى جامعه هستند.
١٧مرداد، درحقیقت یادآورفرصتی گران بها براى پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای هم چون شهید صارمى است که در راه روشنگرى و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم براى تجلیل از خدمات شایسته همه خبرنگاران متعهد و دلسوز که گام در کارزار بیدارى جامعه نهاده اند.
روز خبرنگار در حقیقت روز نکوداشت تلاش های صادقانه مردان و زنانی است که در راه دسترسی، تولید و انعکاس اخبار و اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نیستند و با تکیه بر تعهد و تخصص خویش، در راستای تحقق آرمان های انقلاب و  تعالی روزافزون جامعه اسلامی در جهت دستیابی به فردایی بهتر گام بر خواهند داشت.
در عصری که به تعبیر اندیشمندان، ارتباط توده مردم با واقعیت، بیش از هرزمانی وابسته به رسانه‌هاست و این رسانه است که نه‌تنها به انعکاس واقعیت می‌پردازد بلکه حتی قادر است آن را خلق کند، بدیهی است که وظیفه و مسئولیت خبرنگاران در حفظ سلامت ارتباط مخاطبان با واقعیت تا چه اندازه سترگ و خطیر خواهد بود.
اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران پر تلاش حوزه شیلات کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم  و از خداومند منان برای ایشان توفیق و سرافرازی روزافزون را مسئلت دارم.
            نبی اله خون میرزایی
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *