11:49 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

همزمان با هفته دولت ؛ ۴ طرح مخابراتی شهرستان رودسر افتتاح شد

مدیر مخابرات منطقه گیلان با اشاره به بهره برداری از ۴ طرح مخابراتی شهرستان رودسر در هفته دولت ، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، ۴ طرح مخابراتی در شهرستان رودسر افتتاح و به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل راه اندازی سایت جدید فاز ۸ سیار در روستای شیرمحله بخش کلاچای ، افزایش تکنولوژی ـ فاز ۸ سیار در بخش رحیم آباد ، افزایش تکنولوژی ـ USO در روستای مومن زمین از توابع شهرستان رودسر می‌باشد که در مجموع مبلغی بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها سرمایه گذاری شده است .
علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان با اشاره به این مهم که هفته دولت یادآور مسئولانی است که خدمت بی منت و صادقانه به اقشار ضعیف و محروم جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند ، اظهار کرد: خدمات شهیدان رجایی و باهنر هیچ گاه از یاد و خاطر مردم ایران نمی‌رود.
در این آیین افتتاح ؛ محمود قاسم‌نژاد معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ، محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر، هاجر حقیقت پیشه دهیار روستای شیرمحله وجمعی از مدیران و مسئولان مخابراتی حضور داشتند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *