10:12 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

سرویس های ویژه تلفن ثابت در مخابرات من

کیمیای شمال – سرویس‌های ارائه‌شده به مشترکان تلفن ثابت شامل انتظار مکالمه، شماره‌گیری سریع، انتقال مکالمه، سرویس انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر و سرویس بیدارباش می‌شود که صاحب امتیاز تلفن می‌تواند برای برقراری آن‌ها از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران و قسمت مخابرات من اقدام کند.

برخی از سرویس‌های ویژه مخابرات که به مشترکان تلفن ثابت ارائه‌شد است را می‌توان از طریق مراجعه به پرتال مخابرات ایران و بخش “مخابرات من” فعال کرد. در ادامه می توانید با این سرویس ها آشنا شوید:

بیدارباش: با اشتراک این سرویس زنگ تلفن در ساعت مشخص‌شده به صدا درمی‌آید.

شماره گیری سریع: برای اجتناب از وقوع اشتباه در شماره‌گیری و صرفه جویی در وقت با دادن شماره‌های دورقمی به حافظه مخابرات می‌توانید از این سیستم بهره ببرید.

انتظار مکالمه: هنگام مکالمه، وقتی شخص دیگری به شما تلفن می‌زند، صدای بوق ضعیفی به گوشتان می‌رسد و شما را آگاه می‌کند، شما می‌توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتاً قطع و با شخص ثالث صحبت کنید، پس از خاتمه مکالمه یا در حین مکالمه می‌توانید مجدداً با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.

انتقال مکالمه: مشترکان با این سرویس می‌توانند هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می‌شود، مکالمه را به یک خط دیگر ثابت یا همراه منتقل کنند و عمل دایورت کردن را انجام دهند.

مکالمه کنفرانسی سه نفره: مشترکان می توانند در آن واحد با دو یا سه مشترک دیگر به طور همزمان مکالمه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *