09:35 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان :
    ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

عبداله پاکاری در کارگروه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان می تواند یکی از عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایثار گیلان ؛  عبداله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان در کارگروه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی ،ضمن ادای احترام به شهدای مبارزه با مواد  مخدر اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد از نظر مقام معظم رهبری به‌عنوان اولویت اول آسیب‌های اجتماعی بوده و مشارکت آحاد جامعه را می طلبد.
پاکاری با اشاره به نقش موثر خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: با آگاه کردن والدین می توان زمینه نجات فرزندان آنان را فراهم کرد که در نتیجه آن در آینده میهن اسلامی سالم تر و بالنده تر از قبل خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان می تواند یکی از عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد.
وی اطلاع رسانی در این زمینه را از رسالت های بنیاد به عنوان یک دستگاه فرهنگی عنوان کرد و تصریح کرد: تولید محتوای فرهنگی ، برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره های فردی و گروهی از جمله این اقدامات است.
علی احمد پور ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان نیز در این جلسه جامعه ایثارگری را از بهترین یاوران پلیس در امر پیشگیری دانست و اظهار کرد: ایثارگران از دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند.
وی خانواده های شاهد و ایثارگر را نور چشم مسئولین دانست و افزود: دیدار با این عزیزان باعث افزایش روحیه و گره گشایی مشکلات می شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در ادامه استفاده از تمام ظرفیت ها موجود را یک ضرورت دانست و گفت: گیلان در ارزیابی عملکرد سال گذشته جزو سه استان برتر کشور بوده است.
احمدپور با اشاره به همه گیری فضای مجازی در جامعه تصریح کرد: تولید محتوا متنوع به منظور اطلاع رسانی درخصوص آسیب های اجتماعی و به ویژه مواد مخدر یکی از اقدامات خوب پلیس است.
وی صفحه اینستاگرامی پادزهر را یکی از موارد بارز در امر پیشگیری عنوان کرد و افزود: تلاش شده تا جامعه را به این وسیله بیش از پیش با موضوع پیشگیری و مبارزه با آسیب اعتیاد آشنا کنیم.
در پایان این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اهدا لوحی از سرهنگ علی احمدپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تقدیر کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *