07:42 - May 11, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای هوای گیلان

کیمیای شمال – مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت سامانه ناپایدار در استان از اواخر وقت پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور متوسط کاهش چهار تا هشت درجه ای دمای هوای استان پیش بینی می شود.

محمد دارس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: سیاهکل با ۳۰ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب ۲۹ و ۱۸ درجه سلسیوس دانست و افزود: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی غالبا پایدار تا فردا در منطقه است و لذا طی این مدت با آسمانی صاف و در برخی از ساعات افزایش ابر و وزش باد مواجه هستیم.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت سامانه ناپایدار در استان از اواخر وقت پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور متوسط کاهش چهار تا هشت درجه ای دمای هوای استان پیش بینی می شود.

دادرس ادامه داد: با نفوذ امواج ناپایدار به منطقه افزایش ابر و وزش باد و رگبار و رعد و برق تا شنبه مورد انتظار است.

وی آسیب به سازه های سست بنیان و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و جاری شدن روان آب موقت در مسیل ها را پیش بینی کرد و گفت: احتمال وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج تا ۱.۷ متر تا یکشنبه هفته آینده وجود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *