12:23 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بیمه شدگان آتیه سازان حافظ انتقادات خود را با کجا مطرح کنند؟

رشت-کیمیای شمال – مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد و مشکلات خود را با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۰۱۳ مطرح کنند تا اگر به طور مثال از بیمه شدگان، کپی شناسنامه یا کارت ملی خواسته شد، با این موارد برخورد شود.

افشین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت درباره کاهش نیاز به حضور بیمه شدگان در شعب آتیه سازان حافظ در شرایط شیوع کرونا افزود: در این دوران تمام تلاش خود را کردیم که میزان نیاز به حضور بیمه شدگان در شعب آتیه سازان حافظ کاهش یافته و حتی مدارک اضافی نیز از بیمه شدگان درخواست نشود.
وی ادامه داد: اگر بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ به مراکز طرف قرار داد مراجعه کنند، نیازی به مراجعه به شعب آتیه سازان ندارند و به این ترتیب تا ۸۵ درصد مراجعه‌ها به شعب کاهش یافته است. البته برخی مراکز درمانی با شرکت آتیه سازان حافظ قرار داد ندارند و وقتی بیمه شده به این مراکز مراجعه می‌کند، مجبور می‌شود که با اسناد مربوطه به شعب آتیه سازان مراجعه کند. در این زمینه گفته شده که هیچ گونه کپی مدارک گرفته نشود و حتی درباره کارت ملی نیز فقط رویت شود. همچنین گفته شده که حدالامکان نقص مدارک نیز منجر به بازگشت افراد نشود.
مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ بیان کرد: بر اساس بازدیدها و نظارت‌ها، مراجعه به شعب آتیه سازان حافظ به نسبت قبل کاهش یافته است. به دلیل شرایط کرونا، در سرعت تحویل و پذیرش اسناد بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ نهایت تلاش را خواهیم کرد.
مقصودی گفت: اگر بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ در بعد از ظهرها هم با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۰۱۳ تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند و پیام بگذارند، خودمان با بیمه شده تماس می‌گیریم و مشکل را پیگیری می‌کنیم.
وی اظهار کرد: شعب و نمایندگی ها از بیمه شده‌ای که نسخه الکترونیک دارد، دریافت پرینت نسخه لازم نیست. در مواردی که نمایندگی و شعبه از فرد بیمه شده پرینت یا کپی کارت ملی و شناسنامه خواست، می‌تواند به همین شماره تماس اعلام نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *