03:55 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • تجلیل از مقام شامخ شهدا در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرپرست شهرداری با فرزندان شهیدان هدایتی و باقری

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرپرست شهرداری با فرزندان شهیدان هدایتی و باقری

رشت/کیمیای شمال – ظهر امروز پنجشنبه یکم مهر ماه ۱۴۰۰ اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه سرپرست شهرداری با فرزندان دو شهید گرانقدر جنگ تحمیلی شاغل در شهرداری رشت دیدار کردند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – در دیدار امروز رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه امنیت امروزمان را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: حضور در جمع خانواده های شهدا موجب دلگرمی و انگیزه میان مسئولان است و ما مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم.

 محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه راه شهدا باید همواره در تمام امور الگو قرار بگیرد، افزود: شهدا مخلصانه به ندای امام راحل لبیک گفتند و بنده بارها گفته ام که در قبال ایثارگری های شهدا و خانواده های آنان هیچ کاری برایشان انجام نداده ایم.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ایثارگری های همسران و فرزندان جوان شهدای مدافع حرم، نشان از برکت نظام اسلامی است، افزود: مردم، امنیت و آسایش امروزشان را مرهون صبر زینبیه مادران، خواهران و همسران شهدا هستند.

 مجید عزیزی ضمن قدردانی از خانواده گرانقدر شهدا تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری رشت به حداقل رساندن مشکلات خانواده های شهدا است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده کشور اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند ساز و کارهایی است و اعضای شورای ششم رشت به جد در این رابطه دغدغه دارند.

 نادر حسینی با بیان اینکه رویکرد کمیسیون فرهنگی شورای ششم رشت معرفی هر چه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: گسترش روحیه ایثار و شهادت، نسل آینده کشور را از هجمه های دشمنان مصون نگه میدارد.

 دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تمام توان خود را برای شکست ایران به کار گرفت، اظهار کرد: اتکا به خداوند ، غیرت، ایمان و اعتقاد رزمندگان ایرانی موجب شد تا تمامی نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

 هادی رمضانی با بیان اینکه در عملیات بزرگی همچون کربلای پنج، رزمندگان ایران اسلامی جانفشانی های فراوانی انجام دادند، افزود: این بزرگمردان با غیرت از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و همیشه مدیون رشادت های آنان هستیم.

 سرپرست شهرداری رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهرداری رشت جزو دستگاه هایی است که تعدادی از فرزندان شاهد در آن اشتغال دارند، اظهار کرد: حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در مجموعه شهرداری رشت مایه مباهات است.

 علی بهارمست با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس، شکوه و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند، افزود: امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادتهای شهدا و صبوری خانواده هایشان هستیم.

 وی افزود: این توفیقی برای ما مدیران در مجموعه شهرداری است که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *