13:46 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مدیر کل بیمه سلامت از ایثارگر شاغل در اداره کل تقدیر کرد

کیمیای شمال – مدیر کل بیمه سلامت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت رشادت های رزمندگان اسلام با اهداء لوح از ایثارگر شاغل در اداره کل بیمه سلامت تجلیل کرد.

جمشید محمدی مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس از ایثارگران شاغل در بیمه سلامت ، با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد. متن لوح تقدیر مدیر کل بیمه سلامت به شرح ذیل می باشد.
هفته ی دفاع مقدس بیان گر خاطره های به یادماندنی از حماسه و دلاوری های مردم و رزمندگان در حفظ دستاوردها و ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران می باشد.این هفته یادآور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را داشت اما با نصرت و یاری الهی و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)و رشادت ها، ایثار و مقاومت فرزندان خدا جوی این مرز و بوم اندیشه ی پلید و شوم تجاوز گران را محو کرده و اذهان مردم دنیا را در حقانیت ملت ایران اسلامی اثبات نمود.

امید است همچون گذشته در پاسداری از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و پیروز باشید. توفیقات روزافزون شما را در سایه عنایات حضرت ولی عصر)عجل الله تعالی فرجه الشریف( از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *