02:33 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پایش شبانه ۱۱ واحد صنعتی در رودبار

براساس دستورالعمل پایش شبانه صنایع؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست  و جمعی از کارشناسان محیط زیست از صنایع این شهرستان به صورت شبانه بازدید کردند .

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان  ، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام‌ این خبر گفت :دراین بازدید که جمعی ازکارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار حضور داشتند مشاهده شد تعدادی از صنایع با سوء استفاده از تعطیلی ادارات در بعد از ساعات اداری اقدام به حذف سیستم های کنترل آلودگی خود از مدار نموده و منجر به آلودگی محیط زیست شدند  که برخورد لازم با صنایع مذکور صورت گرفت .
علی فرهی افزود: با توجه به  ضرورت حفظ محیط زیست برای آینده گان هیچگونه اغماضی در برخورد با واحدهای آلاینده لحاظ نخواهد شد و محیط زیست نسبت به اعمال نظارت قاطعانه و  حداکثری اقدام خواهد کرد.
وی گفت در همین راستا از ۱۱ واحد صنعتی که مورد پایش شبانه قرار گرفت ، تعدادی از واحدهای متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرهی در پایان گفت طی هماهنگی با دادستان شهرستان ضمن برخورد قانونی ، صدور جرایم آلایندگی و توقف فعالیت آلاینده واحدهای متخلف و به مدار برگرداندن سیستم های کنترل آلودگی ، فرصتی به واحد های متخلف اعطا شد که در صورت ارتکاب مجدد تخلف ، برخورد قاطع از طرف دستگاه قضایی  صورت پذیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *