22:29 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛
    چهار پروژه محرومیت زدایی ارتش در فومن به بهره برداری رسید

با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛
چهار پروژه محرومیت زدایی ارتش در فومن به بهره برداری رسید

 کیمیای شمال – صبح روز چهاردهم مهر ماه در آیین افتتاح چهار پروژه محرومیت زدایی ارتش در فومن که باحضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد .دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تقدیر از نقش پررنگ ارتش در محرومیت زدایی و کمک به توانخواهان و افراد دارای معلولیت ، درخواست همکاری و توجه ویژه ارتش جهت کمک به تکمیل و ساخت واحدهای مسکونی مددجویان استان را نمود .

 با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان و جمعی از مسئولین  ۲ طرح توسعه بخش ICU بیمارستان ۹ تخته جدید امام حسن مجتبی فومن ، خانه بهداشت و مسجد امام حسین روستای آبرود شهرستان فومن و ۱۰ واحد مسکونی محرومین با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

امیر نوذر نعمتی در آیین رسمی بهره برداری از این طرحها با بیان این که در شرایط بحران کرونا طرح سلامت محور در دستور کار ارتش قرار دارد اظهار داشت:  برای افتتاح بخش آی سی یو این بیمارستان ۱۳میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۳ میلیارد تومان برای تجهیزات پزشکی این بخش بوده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۲ پروژه احداث فضای فیزیکی به مساحت ۳۰۰ متر جهت استقرار دستگاه سی تی اسکن و  استقرار دستگاه  ام آر آی در بیمارستان شهرستان فومن با  پیشرفت بالای ۹۵ درصد در حال  احداث است.
نعمتی با اشاره به اینکه ارتش برای محرومیت زدایی تمام تلاش خود را انجام می دهد افزود:برای افتتاح مرکز بهداشت روستای آبرود و مسجد امام حسین این روستا و بهره برداری از ۱۰ واحد مسکن محرومین در این شهرستان ۷میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تقدیر از نقش پررنگ ارتش در محرومیت زدایی و کمک به توانخواهان و افراد دارای معلولیت ، درخواست همکاری و توجه ویژه ارتش جهت کمک به تکمیل و ساخت واحدهای مسکونی مددجویان استان را نمود .

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوا نیروز و مجری طرح محرومیت‌زدایی ارتش، بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولان علاوه بر حضور در این مراسم با حضور در مزار شهدای این شهرستان  به مقام شهدا ادای احترام کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *