08:58 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

۱۴۰۰ شبکه جعل و کلاهبرداری در گیلان شناسایی شد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۴۰۰ شبکه جعل و کلاهبرداری در استان شناسایی و ۹۵۲ نفر متخلف دستگیر شده اند.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا ؛ سردار عزیزالله ملکی روز شنبه در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت با ارائه گزارشی به عملکرد این نیرو در استان اشاره و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون از ۱۰۱ هزار واحد صنفی در سراسر استان گیلان بازدید و  ۲ هزار واحد صنفی متخلف پلمب شده اند.

 وی با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی متخلف در این زمینه اعمال قانون شده اند و از ورود غیر قانونی ۵۴ هزار دستگاه خودور با پلاک غیربومی طی این مدت ممانعت به عمل آمده  که گیلان رتبه نخست را از حیث اجرای این قانون در کشور کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۱۴۲ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی  احتکار شده در استان نیز طی امسال کشف شده است.

سردار ملکی با اشاره به رشد ۲۳ درصدی شناسایی مقابله با جرایم سایبری در گیلان از ابتدای امسال تا کنون افزود:  ۹۵ درصد جرایم سایبری در استان کشف شده است.

وی کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در استان گیلان ، افزایش ۱۹ درصدی کشف سلاح غیرمجاز و پاکسازی ۳۵۷ نقاط آلوده استان را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی طی امسال عنوان کرد.

سردار ملکی از کسب رتبه اول ارسال الکترونیک پرونده‌های قضائی در کشور توسط این نیرو در استان خبر داد و گفت:  بیش از پنج هزار پرونده قضائی در کلانتری‌ها به مصالحه رسیده است .

 فرمانده نیروی انتظامی گیلان در پایان گفت: گیلان جزء استان‌های آرام کشور محسوب می‌شود که این موضوع مرهون تلاش‌ها و اقدامات پرسنل نیروی انتظامی گیلان است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *