09:57 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • رشد ۹ درصدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی آستانه اشرفیه در سالجاری

رشد ۹ درصدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی آستانه اشرفیه در سالجاری

بیش از ۴۰۰۰ نفر مستمری بگیر و قریب به ۹۸۰۰ بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود از خدمات و تعهدات تامین اجتماعی در شهر آستانه اشرفیه برخوردار می باشند .

کیمیای شمال – صادق پردل رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اعلام این خبر ، افزود : قریب به نیمی از ۹۷۳۹ نفر بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در این شعبه را بیمه شدگان مشمول قانون کار در گروه اجباری با جمعیتی معادل ۴۷۸۴ نفر تشکیل می دهند .

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ درصد بیمه شدگان اصلی با جمعیتی افزون بر ۲۴۸۰ نفر را بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد تشکیل میدهند اظهار داشت : ۹۸۰ کارگر ساختمانی ، ۲۳۷ قالیباف و فعال صنایع دستی و افزون بر ۸۱۰ نفر راننده از دیگر بیمه شدگان تحت پوشش در این شعبه می باشند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال ماهانه ۱۷۵ مقرری بگیر بیمه بیکاری از این تعهد استفاده نموده اند خاطر نشان ساخت : بیش از ۱۳۰۰۰ نفر از افراد تحت تکفل بیمه شدگان منطقه نیز به تبعیت از بیمه شده اصلی از پوشش های مربوطه برخوردار هستند .

صادق پردل در ادامه با تاکید بر اینکه این آمار صرفا ً مربوط به شعبه آستانه اشرفیه بوده و با احتساب جمعیت تحت پوشش در بندرکیاشهر ، تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان به حدود ۱۴۰۰۰ نفر می رسد افزود : در مجموع قریب به ۴۳۵۰۰ نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد که از این تعداد ، نزدیک به ۳۰۰۰۰ نفر مربوط به آستانه اشرفیه و بقیه در حوزه بندرکیاشهر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳۴۰ پرونده مستمری در این شعبه فعال است اذعان داشت : در مجموع افزون بر ۴۰۰۰ نفر مستمری بگیر از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی در آستانه اشرفیه استفاده می نمایند که بازنشستگان با ۲۳۰۰ نفر بیشترین گروه را داشته و بازماندگان نیز با بیش از ۱۵۵۰ نفر در قالب ۸۷۵ پرونده فوتی در ردیف دوم قرار دارند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اشاره به وجود ۱۶۸ مستمری بگیر ازکارافتاده تحت پوشش ، افزود : تعداد بازنشستگان با افزایش ۱۹۳ نفر در پنج ماهه اول امسال از رشد ۹ درصدی برخوردار بوده است و بازماندگان و ازکارافتادگان نیز به ترتیب ۵ و ۱۴ درصد افزایش یافته اند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *