10:10 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای همکاری با حفاظت محیط زیست گیلان

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای همکاری با حفاظت محیط زیست گیلان

فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان بر لزوم همکاری بیشتر با اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان تاکید کرد .


به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی  حفاظت محیط زیست گیلان ، در این دیدار که با هدف قدردانی از همکاری موثر و سازنده نیروی انتظامی در حفاظت از محیط زیست و همچنین بررسی راهکارهای بهتر به منظور  ارتقاء سطح تعاملات و همکاری بین دو دستگاه در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی گیلان برگزار شد ،دکتر ساسان کفایی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت : جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست .
وی به ارائه عملکرد کشفیات چشمگیر در حوزه شکاروصید  طی ماموریت  های  مشترک  توسط یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان و نیروی انتظامی  ، علی الخصوص در فصل زنده گیری پرندگان شکاری پرداخت و افزود علیرغم شیوع بیماری کرونا، این ماموریت ها بصورت مداوم انجام شده است و کشفیات یگان حفاظت محیط زیست گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش حدود ۲ برابری را نشان میدهد که این موفقیت مطمئنا بدون همکاری و حمایت مجموعه نیروی انتظامی بدست نمی آمد.

دکتر کفایی از زحمات  و حمایت های موثر و سازنده فرمانده نیروی انتظامی  در خصوص  همکاری  با اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان تقدیر و تشکر کرد .
در ادامه سردار ملکی فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان نیز بر لزوم همکاری بیشتر با اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان تاکید کرد و گفت :  با هم افزایی بیشتر می توان کارهای بزرگی برای حفظ محیط زیست انجام داد.

وی اظهار داشت این همکاری ها یقینا در کاهش تخلفات و جرایم محیط زیستی و همچنین پیشگیری از جرم تاثیر گذار است و آمارهای موجود در  ۶  ماهه ابتدایی سال جاری مبنی بر افزایش کشفیات در حوزه شکار و صید ،به ویژه  کشف و ضبط انواع سلاح مجاز و غیرمجاز از متخلفین در سطح استان نیز به خوبی بیانگر این تعامل و همکاری است.
سردار ملکی در پایان از زحمات شبانه روزی و عملکرد مثبت یگان حفاظت محیط زیست استان ، همچنین محیط بانان زحمتکش حفاظت محیط زیست گیلان طی سال گذشته و سال جاری تشکر و قدردانی کرد و سعه صدر، انگیزه کافی در کار، خویشتن‌داری، نظم، مدیریت بحران را از شاخصه‌های یگان حفاظت محیط زیست برشمرد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *