21:32 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • نماینده ولی فقیه در گیلان :
    فساد ستیزی اولویت مدیران استان باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان :
فساد ستیزی اولویت مدیران استان باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه فساد ستیزی از انتظارات مردم از استاندار گیلان و شهردار رشت است، گفت: نقد سازنده همیشه کمک‌حال است و باید از مدیران برای حل مشکلات حمایت کرد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا ؛ آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به معارفه استاندار گیلان و تایید حکم شهردار رشت اظهار داشت: وجود سابقه مدیریتی استاندار گیلان نشان از آشنایی کامل او از استان گیلان دارد که امیدواریم تا مشکلات عدیده گیلان هرچه زودتر ساماندهی شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان ماه؛ سالگرد تبعید امام خمینی در سال ۴۲، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ بعنوان وقایع مهم تاریخی ایران و معروف شدن تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم خاطرنشان کرد: آمریکایی ها گرچه قدرت دارند اما انسان‌های عاقلی سردمداری آن‌ها را بر عهده ندارند و با قداره‌کشی در پی جنایات هستند.

خطیب جمعه رشت ادامه داد: بزرگ‌ترین ساده‌اندیشی این است که تصور کنیم آمریکا از دشمنی با اسلام و جمهوری اسلامی دست برمی‌دارد اما وقتی از مبارزه با استکبار سخن می‌گوییم منظور لشکرکشی نیست بلکه مقصود این است که ملت ایران در مقابل دست‌اندازی‌های سیاسی دشمن، ایستادگی و مقاومت در پیش می‌گیرند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با تاکید بر ضرورت وحدت مسلمانان به سخنان برخی از افراد بدون توجه به موضوع وحدت مسلمانان اشاره و تصریح کرد: باید در اظهار نظرات از هوش سیاسی همراه با علم و سواد برخوردار بود.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای عضو گروه چهار بعلاوه یک اظهار داشت: رویکرد جمهوری ایران از تعبیر «برد _ برد» به «اقدام اقدام» تغییر کرده است.

امام جمعه رشت ادامه داد:اقدام در مقابل اقدام یعنی اگر ایران قدمی برداشت باید طرف مقابل هم‌قدم بردارد نه اینکه مثل گذشته در سیاست «برد برد»، آمریکا فقط برد کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین  با اشاره به هک پمپ های بنزین توسط بدخواهان نظام از بصیرت و صبر مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: مردم متوجه خصومت و  بدخواهی دشمن شده و با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های آنان را برملا کردند؛ ضمن اینکه مسئولان نیز از آغاز این مسئله پای‌کار بودند تا این مشکل را در اولین زمان ممکن برطرف کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *