04:37 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پلمب عطاری توزیع کننده قرص‌های غیرمجاز در آستانه‌اشرفیه

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع قرص‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه اغلب داروها و قرص‌های غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد اظهار داشت: نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص فروش قرص‌های غیرمجاز در یکی از عطاری‌های شهر آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله پس از دریافت خبر با انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و در ادامه با هماهنگی قضائی به واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۲ هزار و ۳۱۶ عدد قرص غیرمجاز و تقلبی را کشف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: واحد صنفی متخلف پلمب و متهم ۳۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ نجفی‌پور در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند با جدیت و طبق قانون برخورد می‌کند از آنها خواست ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس، هرگونه موارد و موضوعات مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‎

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *