18:46 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام شهردار رشت به مناسبت ۱۳ آبان

رشت/کیمیای شمال – شهردار رشت با صدور پیامی، فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان شهر رشت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از  شهرداری رشت – پیام سید امیر حسین علوی شهردار رشت به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ۱۳ آبان یکی از مقاطع مهم و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطف استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در مقابله با امریکا، نظام سلطه و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود.

تبعید امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸ این یوم الله را برای همیشه در حافظه ایرانیان ثبت و در تاریخ معاصر کشور جاودانه کرده است.

آری ۱۳ آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران استمرار مسیر مقابله با استکبار زمان است. روز مبارزه‌ای برای پیشرفت، استقلال، عدالت و آزادگی یک کشور. روزی است که ملت بزرگ ایران خصوصا قشر پویای دانش آموز با مرور آرمان هایش، پرچم دفاع از حق را برافراشته می‌کند و یک صدا فریاد استکبار ستیزی را به گوش جهانیان می‌رساند.

اینجانب یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را گرامی داشته و یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف رشت تبریک عرض نموده و با دعوت از اقشار و آحاد ملت عاشورایی و انقلابی ایران به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم و دشمن ستیز برای حضور پرشور در تجمع سراسری ۱۳ آبان ماه و آئین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی پیمان دوباره می بندیم.

سید امیر حسین علوی

شهردار رشت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *