19:29 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مهلت ثبت نام بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد تمدید شد

رشت/کیمیای شمال – مهلت ثبت‌نام در بخش‌های مختلف «بیست‌وششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت» تا تاریخ ۱۵ دی ماه تمدید دوباره شد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ مهلت ثبت نام در بیست‌و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در بخش‌های مختلف تا ۱۵ دی ماه سال جاری تمدید شد.

بر این اساس علاقمندان در بخش آوایی تا ۳۰ آبان ماه، بخش معارفی تا ۱۰ آذر ماه و دیگر بخش‌های جشنواره تا ۱۵ دی ماه مهلت دارند تا ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

واجدان شرایط شرکت در جشنواره قرآنی هدهد «دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور» در ۶ بخش ، “آوایی”، “ادبی”، “پژوهشی”، “فن آوری”، “معارفی”، “هنری” طبق زمانبندی تعیین شده می‌توانند در این جشنواره بزرگ قرآنی شرکت کنند.

بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور(هدهد) مانند سنوات گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.

فعالان قرآنی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، جهت دریافت لینک ثبت نام بر روی متن کلیک کنند.

علاقمندان به شرکت در جشنواره مذکور جهت کسب اطلاعات بیشتربا کارشناسان امور قرآنی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شماره ۳۳۳۲۳۰۰۷۸-۰۱۳ و یا  با شماره های۰۹۱۱۸۰۰۶۱۴۹   احسانی فر ، ۰۹۰۳۸۴۸۶۰۰۲  یزدان یار در ساعت اداری تماس حاصل نمایید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *