10:12 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دستگیری قاچاقچیان چوب در تالاب کیاکلایه لنگرود

رشت/کیمیای شمال – با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود، قاچاقچیانی که اقدام به بریدن و قاچاق درختان در داخل تالاب کیاکلایه کرده بودند ، دستگیر شدند.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، ایوب زارع، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود با اعلام این خبر گفت : بر اساس اطلاع رسانی یکی از دوستداران طبیعت مبنی بر فعالیت غیرقانونی افراد مشکوکی در داخل تالاب کیاکلایه، مامورین یگان حفاظت محیط زیست ، با همکاری پلیس ۱۱۰ شهرستان لنگرود در محل حاضر شدند و  دو نفراز متخلفین را که در حال برش و حمل چوب از داخل تالاب کیاکلایه بودند ، دستگیر کردند  که پس از  تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی  به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
زارع ضمن تقدیر از اطلاع رسانی شایسته شهروندان در خصوص جلوگیری از تخلفات زیست محیطی، از تالاب کیاکلایه به عنوان یکی از تالابهای شاخص و ارزشمند گیلان نام برد و گفت: تالاب کیاکلایه به دلیل قرار گرفتن در لیست قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالاب های کشور از مهمترین تالابهای استان است که در نوع خود دارای تنوع زیستی منحصر به فرد می باشد.

وی از مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان لنگرود درخواست کرد هر گونه تخلفات زیست محیطی را در اسرع وقت به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *