19:11 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دومین نشست هم اندیشی رصد دقیق جمعیتی استان گیلان برگزار شد

رشت/کیمیای شمال – دومین نشست هم اندیشی رصد دقیق جمعیتی استان گیلان در راستای برنامه ملی صیانت از جمعیت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) ؛ دکتر آبتین حیدر زاده – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  در دومین نشست  هم اندیشی رصد دقیق آمایش جمعیتی استان ، با بیان اینکه باید رصد دقیق تری از ده سال گذشته استان در حوزه خانواده و باروری داشته باشیم ، گفت: برای رسیدن به نگاه دقیق تر نسبت به وضعیت آمایش جمعیت استان باید با مطالعه و بررسی یک دهه گذشته، نتایج دقیق تری را استخراج کنیم.
وی  اظهار داشت : باید شناخت بیشتر و بهتری بر روی نسل جدید داشته باشیم  و سپس برنامه ریزی ها و سیاستگزاری های جدید درخصوص ترغیب نسل جوان به داشتن فرزند را اندیشید.
معاون بهداشتی دانشگاه  در ادامه  ضمن استقبال از حضور اساتید دانشگاه گیلان و سایر کارشناسان ( حوزه های مختلف ) در این جلسات،  تاکید کرد : در جلسات آتی با تمرکز بیشتر و علمی تر بر روی مداخلاتی که باید در این حوزه انجام گیرد، از حضور کارشناسان بیشتری در این جلسات بهره مند خواهیم شد.
در پایان این نشست مقرر شد در جلسه آتی با انجام بررسی های بیشتر، نسبت به ارایه مداخلات، هم اندیشی های لازم ادامه یابد.
لازم به ذکر است : دومین نشست هم اندیشی رصد دقیق آمایش جمعیتی استان گیلان  به همت گروه بهداشت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه دیروز یکشنبه ، با حضور معاونان  بهداشتی  و تحقیقات و فناوری دانشگاه، نماینده سازمان ثبت احوال استان و جمعی از اساتید دانشگاه گیلان  در سالن اجلاس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  برگزار شد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *