03:56 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • فرهنگی
  • >
  • با دوری از رویکرد فیک‌نیوز ؛
    «جادوی ۷» ستون‌نویس هنردوستان می‌شود/اینجا حواشی هنر را به نقل از مخاطبان بخوانید

با دوری از رویکرد فیک‌نیوز ؛
«جادوی ۷» ستون‌نویس هنردوستان می‌شود/اینجا حواشی هنر را به نقل از مخاطبان بخوانید

به گزارش کیمیای شمال به نقل از مدیرمسئول پایگاه خبری «جادوی ۷» با اشاره به رویکرد تعاملی این رسانه فرهنگی و هنری، از جذب حواشی این حوزه پرطرفدار و جذاب توسط خبرنگاران افتخاری خبر داد. 

احمد افروز، مدیر مسئول پایگاه خبری «جادوی ۷» که به تازگی فعالیت جدی خود را در حوزه فرهنگ و هنر خصوصا محصولات سمعی و بصری آغاز کرده است، با اشاره به رویکرد این پایگاه خبری گفت: رویکرد ما دایره فرهنگ و هنر است البته نه اینکه بر حواشی زرد مانور بدهیم بلکه تلاش داریم در اندازه خودمان سراغ خبرهای ناگفته و تازه برویم.
وی افزود: دنیای امروز، دنیای رسانه است و برهمین اساس شاهد تعدد و تکثر رسانه‌ها هستیم؛ رسانه‌هایی که در بسیاری موارد متأسفانه با خبرهای زرد و به سبک فیک‌نیوز به هر شکلی ولو دروغ‌گویی سعی دارند جذب مخاطب کنند که مصداق این ماجرا در فضای مجازی کاملا مشخص است.
این فعال حوزه رسانه ادامه داد: در «جادوی ۷» نه می‌خواهیم و نه علاقه داریم که به سمت چنین خبرپراکنی برویم. منظورم خبرهایی است که صرفا در تیتر، جذاب به نظر می‌رسند اما در متن و بطن خبر هیچ اثری از آن خبررسانی را ندارند. الان هم که به قول معروف ماشالله فضای مجازی پر از چنین کانال‌های است.
افروز با تأکید بر جذابیت ناخواسته عرصه هنر تأکید کرد: شما امروز می‌بینید هر رسانه‌ای ولو تخصصی سعی دارند بخشی را به حواشی هنر اختصاص دهند چرا که این حوزه بطور بالقوه مخاطب دارد بنابراین آن دسته از رسانه‌ها که هویتی ندارند متأسفانه به سمت اخبار زرد به اصطلاح کلیک‌خور روی آورده‌اند که هیچ صداقتی هم ندارند.
مدیرمسئول پایگاه خبری «جادوی ۷» اینگونه نیز یادآور شد: ما در این سایت خبری فرهنگ‌محور قرار نیست صرفا به تکرار خبرهای روتین بپردازیم؛ به نحوی که با چینش اخبار گزیده، تلاش می‌کنم اخبار مهم، جدید و معمولا اختصاصی را تقدیم اهالی فرهنگ و هنر کنیم.
وی همچنین اعلام کرد؛ درتلاشیم بخشی از رویکرد خودمان را به سمت اخباری ببریم که عموم مردم از گوشه و کنار آن را به ما گزارش می‌کنند. البته منظور آن دسته از تازه‌های خبری است که درکنار واقعیت، جمعی از عناصر خبری ازجمله تازگی و جذابیت را نیز دربرداشته باشد.
افروز اینگونه گفت: «جادوی ۷» به آدرس www.jadooie7.ir هم‌اکنون در قالب رسانه‌های جمعی، مجازی و تعاملی مشغول فعالیت است بنابراین در قالب خبرنگار افتخاری می‌توانیم از علاقه‌مندان به حوزه خبر تا دوست‌داران فرهنگ و هنر را در کنار خودمان داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *