00:00 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان :
    تامین اجتماعی سازمانی بزرگ و کار و خدمات آن مقدس و برای جامعه حائز اهمیت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان :
تامین اجتماعی سازمانی بزرگ و کار و خدمات آن مقدس و برای جامعه حائز اهمیت است

رشت/کیمیای شمال – در نشستی مشترک با حضور مدیران ، معاونین و کارشناسان تامین اجتماعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ، مشکلات بیمه ای شاغلین این مجموعه و پوشش های درمانی مربوط به جانبازان مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این نشست با قدردانی از همکاری ها و حمایت های صورت گرفته تامین اجتماعی از اقشار مختلف جامعه ایثارگران در ارائه خدمات و پوشش های بیمه ای ، اظهار داشت : تامین اجتماعی یکی از مجموعه هایی است که بابت احکام ارتقاء شغلی و تبدیل وضعیت کارکنان با آن هیچگونه مشکلی نداشته و در تعاملی نزدیک و خوب ، از خدمات آن بهره مند می باشیم .

وی در ادامه با اشاره به حذف کسر دو درصد سرانه درمانی بازنشستگان ایثارگر ، این اقدام را که در راستای اجرای قوانین مربوط به این قشر گرانقدر است ارزشمند و سبب کاهش بسیاری از مراجعات ، پیگیری ها و شکایات در این زمینه برشمرده و در تبادل نظری کارشناسی از سوی طرفین ، فرایند معرفی بازنشستگان جدید برای ثبت در سامانه ها برنامه ریزی گردید .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه کار مجموعه ما خدمت به خانواده هایی معزز و عزیزانی از خود گذشته و ایثارگر است که همه ما به آنها مدیون هستیم افزود : تامین اجتماعی نیز بعنوان سازمانی بزرگ بواسطه تنوع تعهدات و گستره مخاطبین و حائز اهمیت بودن نقش آن در جامعه کاری مقدس برعهده دارد که طی آن به اقشار مختلف بویژه لایه های ضعیف در بخشهای کارگری خدمت رسانی مینماید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با تبریک هفته بسیج و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه سازی های ایثارگران سرفراز ، ضمن اعلام برخی آمارها و اقدامات برجسته سازمان در سالهای اخیر ، توسعه پوششهای بیمه ای به گروههای مختلف و افزایش خدمات غیرحضوری را از جمله این موارد برشمرد .

در این نشست طرح فراگیر بیمه خانواده ایرانی بمنظور استفاده همسر و فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشریح و بروشورهای اطلاع رسانی در این زمینه در بین شرکت کنندگان توزیع گردید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *