11:29 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

شناسایی مخفیگاه سارقان سابقه‌دار در لوشان

رشت/کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار در شهر لوشان خبر داد و گفت: این سارقان پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت روانه زندان شدند.
سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه در هفته‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت مختلف در برخی از مناطق شهرستان رودبار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارآگاهان آگاهی با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی و تحقیقات میدانی دریافتند این سرقت توسط ۲ نفر انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شناسایی متهمان و محل اختفاء آنها در شهر لوشان و هماهنگی قضائی برای دستگیری آنها خبر داد و بیان داشت: متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو، ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت مغازه در شهرهای رودبار و لوشان اعتراف کردند.
سرهنگ روشن قلب اذعان داشت: سارقان ۴۱ و ۴۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
وی در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضاء را برای مجرمان ناامن کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *