19:24 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • دکتر سالاری در آبین تجلیل از پرستاران:
    پرستاران فرشتگانی‌اند که شبانه روز و بدون وقفه بر بالین بیماران حاضر شده و مصداقی از تداوم خدمت صادقانه هستند

دکتر سالاری در آبین تجلیل از پرستاران:
پرستاران فرشتگانی‌اند که شبانه روز و بدون وقفه بر بالین بیماران حاضر شده و مصداقی از تداوم خدمت صادقانه هستند

رشت/کیمیای شمال – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت؛ پرستاران فرشتگانی‌اند که شبانه روز و بدون وقفه بر بالین بیماران حاضر شده و مصداقی از تداوم خدمت صادقانه هستند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)؛ دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیهما و روز پرستار، اظهار کرد: پرستاران فرشتگانی‌اند که شبانه روز و بدون وقفه بر بالین بیماران حاضر شده و مصداقی از تداوم خدمت صادقانه هستند.

وی با بیان اینکه گیلان، دومین استان درگیر کرونا بود، افزود: طی بحران کرونا، از میان چهار هزار پرستار در کل استان، تعدادی از آنها در بحران کرونا در جهت خدمت به مردم به فیض شهادت نایل آمدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به همکاری همه جانبه در استان به جهت کنترل پاندمی کرونا، گفت: با همت مدافعان سلامت و دستگاه های مشارکت کننده، در استان گیلان بسیار موفق عمل شده که کسب رتبه نخست واکسیناسیون نمونه ای از آن است.

دکتر سالاری با اشاره به تنوع استخدامی در به‌کارگیری از قشر پرستاران، خاطرنشان کرد: ساماندهی این قشر پر تلاش و پرداخت حقوق و مزایای قابل قبول، نیازمند مساعدت ویژه مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت است و خوشبختانه تلاش ها در این زمینه در حال انجام است.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در جهت توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در گیلان، خاطرنشان کرد: بهره برداری از ۱۰ CT اسکن، ۳۰ دستگاه اکسیژن ساز، احداث و تجهیز بیمارستان ها به ملزومات و تجهیزات پزشکی سرمایه ای و آغاز پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تنها نمونه ای از این اقدامات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تلاش گام‌به‌گام دادگستری استان در جهت توسعه سلامت گیلان اشاره کرد و افزود: تشدید نظارت ها بر توزیع ملزومات مصرفی، کمک به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران بستری کووید۱۹، مساعدت در ترخیص کالاهای املاک تملیکی و گسیل آن ها در حوزه سلامت از جمله همیاری های مجموعه دادگستری استان با خادمان مردم در نظام سلامت استان بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *