13:18 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار گیلان :
    با حداکثر توان خود از تولیدات ساخت داخل حمایت می کنیم

استاندار گیلان :
با حداکثر توان خود از تولیدات ساخت داخل حمایت می کنیم

رشت/کیمیای شمال – استاندار گیلان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید استان اظهار داشت: با حداکثر توان خود از تولید کنندگان، صنعتگران و نهضت ساخت داخل  که منجر به افزایش اشتغال در استان خواهد شد، حمایت می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان، اسدالله عباسی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و هم افزایی بین  واحد‌های صنعتی استان و استان های دیگر می باشد، اضافه کرد: توسعه تولیدات دانش بنیان جزء سیاست های دولت سیزدهم است.
وی با تاکید بر اینکه برخی از واحد‌های صنعتی استان نیاز به توسعه دارند گفت: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت و تامین نیازمندی های فناورانه واحدهای تولیدی در این نمایشگاه ها، منجر به خودکفایی و عدم وابستگی به خارج خواهد شد .
استاندار گیلان ادامه داد: همه مدیران استان در جهت حمایت از تولیدات داخلی بسیج شوند تا شاهد درخشش بیشتری در بخش تولید باشیم و نیازهای استان و کشور تامین شود.
رئیس سازمان صمت گیلان نیز در نمایشگاه  فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید استان بیان داشت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت های مختلف ساخت داخل فراهم کرده است.
فرهاد دلق پوش با بیان اینکه دانش، توان ملی و استعداد صنعتگران ما بالاست، خاطرنشان کرد: ۷۸ واحد تولیدی برتر برای حضور در بخش های مختلف نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و هم اکنون حضور دارند  و تعدادی از واحدهای حوزه صنایع دفاعی نیز جهت کمک فناورانه به صنایع مختلف در این نمایشگاه مشارکت دارند.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان ابراز داشت: از ابتدای امسال با حمایت از تولیدات دانش بنیان و صادرات محور بالغ بر ۳۸ میلیون دلار صرفه جویی ارز داشتیم و قطعات مورد نیاز در داخل کشور تولید و تامین شد و پیش بینی می شود رقم مذکور تا پایان سال به ۵۰ میلیون دلار برسد.
گفتنی است : نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید استان گیلان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آذرماه سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ده صبح تا شش عصر از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *