15:58 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مهندس علی فتح اللهی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت :
    تلاش کردم به گونه ای رفتار کنم که در ذهن مردم باقی بمانم

مهندس علی فتح اللهی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت :
تلاش کردم به گونه ای رفتار کنم که در ذهن مردم باقی بمانم

اختصاصی/کیمیای شمال – مهندس علی فتح اللهی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، ضمن قدردانی از همراهی همیشگی اصحاب رسانه، گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری که شبانه روز تلاش کردند، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و شهرداران دارم.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ وی گفت: احساس وظیفه در هر جامعه‌ای بسیار مهم و واجب است، هرکسی در هر جامعه‌ای زندگی می‌کند رسالت‌هایی را برعهده دارد.

اگر هر فرد در کار خود احساس وظیفه داشته باشد دیگر نگران کارشکنی ها نیستیم .

وی در ادامه گفت : از زمانی که خود را شناختم تلاش کردم نسبت به جامعه بی تفاوت نباشم ، یادگرفتم تاثیرگذار باشم و به گونه ای رفتار کنم که در ذهن مردم باقی بمانم.

فتح‌اللهی گفت : یاد گرفتم که خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارم.

وی در ادامه افزود :در سال ۶۰ زمانی که ۱۱ ساله بودم افتخار عضویت در بسیج را پیدا کردم و در حالی که ۱۳ سال داشتم به جبهه جنگ رفتم و مدال جانبازی را به گردنم انداختند،در سال ۶۵ یک برادر ۲۱ ساله شهید نیز به نظام تقدیم کردیم.

اگر مسئول یا کارشناسی وظیفه خود را به درستی انجام دهد، توسعه و پیشرفت محسوس خواهد بود لذا نباید نسبت به امور بی تفاوت باشیم.

وی گفت: احساس مسئولیت و وظیفه به من آموخت تا هر مکان و با هر وظیفه‌ای باشم، کار خود را به دور از مسائل جناحی و سیاسی به نحو مطلوب به انجام برسانم.

فتح‌اللهی خاطرنشان کرد: در مدت زمان خدمتم در شهرستان توانستیم اقداماتی در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی ارائه دهیم، همچنین مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون از دیگر اقدامات مهمی بود که وظیفه خود می‌دانستیم تا در کنار کادر درمان جهت تامین سلامت جامعه خدمت کنیم.

فرماندار سابق شهرستان رشت افزود: افتخار می‌کنم که موضوع مدیریت پسماند شهرستان رشت به عنوان الگوی استان‌های شمالی معرفی شد و در حال حاضر حدود ۳۰ روستای بدون زباله و پسماند داریم.

وی گفت: در طرح شهید رجایی سال‌جاری فرمانداری شهرستان به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی و تجلیل شد که این موفقیت را مدیون همکارانم هستم.

فرماندار سابق رشت در پایان با اشاره به اینکه از استاندار محترم کمال تشکر را دارم که چنین انتخاب خوبی انجام دادند، گفت: به دوست خودم دکتر امام پناهی برای این سمت تبریک می‌گویم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *