08:23 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان رشت

رشت/کیمیای شمال – مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد با حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت ضمن تبریک انتصاب وی جهت بررسی مشکلات مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست پیرامون موضوعات مختلف از جمله ؛عملکردبهزیستی شهرستان ، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی( مسکن،اشتغال،آسیب اجتماعی،معتادین و …. ) صحبت گردید.

حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت گفت :  انشاالله خداوند توفیق دهد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم ,
وی افزود : همواره مردم با امید به ما مراجعه میکنند و ما باید مشکل مردم را به نحو احسن حل و فصل نماییم و اصل کار باید بر خدمت محوری باشد و توصیه پذیری نباید جایی در قانون کاری ما ندارد و طبیعتا اگر مرکز استان که پیشانی استان است در آرامش به کار خودادامه دهد مطمئنا منشا خیر برای همگان خواهد بود.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان بیان داشت : با توجه به اینکه استان گیلان و شهرستان رشت بعنوان یکی از سالمندترین مناطق کشور محسوب میشود و همچنین برای ایجاد مناسب سازی معابر و بهبود وضعیت آسیب های اجتماعی، شیرخوارگاه ها، کمپ های ترک اعتیاد و همکاری بانک ها با بهزیستی، همکاری بیش از پیش فرمانداری را تقاضا نمود.

در پایان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه سالمندان شهرستان و رسیدگی به امورات وهمچنین رفع مشکلات افراد دارای معلولیت و مددجویان تصمیمات خوبی اتخاذ گردید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *