22:57 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دستگیری ضارب شرور محیط بان آستارایی

رشت/کیمیای شمال – به همت ماموران یگان حفاظت محیط زیست آستارا و مشارکت ماموران نیروی انتظامی؛ متخلف شروری که در درگیری با مامور یگان حفاظت محیط زیست آستارا اقدام به ضرب وشتم محیط بان آستارایی نموده بود دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد .


به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت در پی درگیری پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا با متخلفین در اجرای ماموریت و  حلوگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی در حوزه پناهگاه حیات وحش لوندویل ؛ محیط بان آستارایی توسط یکی از متخلفین شرور به شدت مصدوم شد .
وحید مصطفی دوست گفت با حمایت قاطع و پیگیری های مجدانه شخص مدیر کل و همچنین دستورات صادره از سوی مقام قضایی ، فرد ضارب شناسایی و به مقامات مسئول معرفی شد .
وی با اشاره به اینکه اسماعیل ضرابی محیط بان مصدوم از ناحیه پا به شدت دچار آسیب شده است گفت مراحل درمان این محیط بان وظیفه شناس با حمایت مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در حال انجام است .
مصطفی دوست با اشاره به اینکه محیط بان نامبرده به علت جراحات و صدمات وارده؛ آمادگی خدمت در یگان محل خدمت خود را ندارد گفت وی پس از بهبودی کامل به انجام امورات محوله خواهد پرداخت .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *