06:15 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

اجرای طرح زندگی به رنگ خدا در بقاع متبرکه گیلان

رشت/کیمیای شمال – معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان گفت: طرح زندگی به رنگ خدا همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه گیلان نیز اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سجاد کاظمی پور اعلام کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به موضوعات سبک زندگی اسلامی، طرح زندگی به رنگ خدا باهدف ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی همزمان با سراسر در بقاع متبرکه گیلان نیز اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان از برگزاری کلاس های سبک زندگی با عنوان زندگی به رنگ خدا در هشت بقعه متبرکه شاخص گیلان در مرحله نخست خبرداد و گفت: این طرح با حضور مربیان خواهری که دوره ویژه اداره اوقاف را دیده و یا مبلغان خواهر دارای مدرک سطح دو و سه حوزه برگزار می شود.
وی افزود: در این طرح خواهران مبلغ و طلبه، مهارت های زندگی اسلامی را در سه بخش مهارت ها و مشاوره های دهگانه زندگی، خانواده و ازدواج سالم و آسان و تربیت فرزند به بانوان ارائه می دهند.
کاظمی پور با بیان اینکه این طرح مختص مادران و زنان متاهل است، اعلام کرد: ثبت‌نام شرکت کنندگان از ابتدای دی‌ماه شروع شده و بانوان علاقمند می‌توانند با مراجعه به بقاع متبرکه از نکات آموزشی کلاس‌ها بهره‌مند شوند.
 خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت دوره آموزشی یک ماه در آستان بقاع متبرکه گیلان تا پایان سال جاری دایر است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان گفت: تعداد دوره های آموزشی به رنگ خدا تا پایان سال در بقاع متبرکه گیلان افزایش خواهد داشت.
حجت الاسلام کاظمی پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌فرهنگی دارند، گفت: یکی از جنبه های تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی پیاده سازی سیره ائمه معصومین در جامعه از طریق آموزش مبانی سبک زندگی اسلامی است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *