23:10 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ضرورت تشکیل شبکه تبلیغ جهت معرفی قهرمانان گیلانی

رشت/کیمیای شمال – مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان : باید از ظرفیت هنرمندان و ایجاد شبکه تبلیغ جهت روایت زندگی شهدا و علما خصوصا سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده شود.
به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان ، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در جلسه راویان مکتب حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ذکر اولیای الهی جزء شعائر الهی است اظهار کرد: تربیت راوی جزء سیره ائمه اطهار است و هنر روایتگری توسط معصومین جهت زنده نگه داشتن قیام کربلا،تایید شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه هنر در روایت مهم و تاثیرگذار است تصریح کرد: تربیت راوی از تاکیدات رهبری است و در روایتگری، باید از قهرمان پروری بی جا پرهیز گردد تا جوانان بتوانند از بزرگانی مانند سردار سلیمانی الگو بگیرند.
وی با بیان اینکه گیلان برای حاج قاسم بسیار عزیز بود افزود: نبل الزهرا توسط گیلانی ها فتح شد و از این رو مردم این دیار برای سردار سلیمانی جایگاه و اهمیت ویژه ای دارند
مهدوی با تاکید بر مهارت افزایی به روز راویان بیان کرد: حضور یک روانشناس کنار راویان جهت معرفی روش‌های ارتباط گیری با جوانان ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جلسات ماهانه برای مهارت افزایی راویان گفت: هر چقدر به منابع روایی بیشتری دست یابید بهتر است به ویژه زندگینامه شهدا و علمای گیلان در این راستا اهمیت بالایی دارد.
وی با بیان اینکه علم روایتگری و ذکر اولیای الهی از اذکار نورانی است ادامه داد: اولیای الهی زیادی در گلزار شهدای رشت هستند که در معرفی آنها کوتاهی شده است و باید با تشکیل شبکه تبلیغ نواقص این عرصه جبران شود.
مهدوی با تاکید بر حضور راویان در مدارس، دانشگاه‌ها و هیئات جهت معرفی بزرگان استان گیلان عنوان کرد: از هنرمندان و افراد توانمند در این عرصه جهت روایت قهرمانی‌های بزرگان این خطه استفاده کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *